Podul de la Agigea va fi gata în câteva săptămâni. Dar nimeni nu lucrează la el de un an. "În județul Constanța e praf totul"
Articole de la același autor
Agigea, podul între incompetență și corupție?
Contractul de execuție al lucrării a fost semnat în data de 15 octombrie 2010, sub numele "Reabilitarea podului de pe DN 39 km 8+988 la Agigea". În contractul de reabilitare, cineva a "omis" să includă și lucrările de înlocuire a hobanelor, astfel că în anul 2011, s-a descoperit că anumite componente ale hobanelor sunt afectate de rugină și pun în pericol siguranța podului. Un an mai târziu, în 2012, a fost demarat un alt proiect denumit "Punere în siguranță a podului Agigea", care cuprindea montarea de hobane provizorii și înlocuirea hobanelor existente ale podului, având un termen de finalizare luna august a anului 2014. În urma unei solicitări făcute de Cuget Liber, CNADNR a răspuns în anul 2016 că "în cadrul acestui contract mai sunt de executat lucrări de înlocuire a celor două hobane, lucrări de reabilitare a tablerului, înlocuirea îmbrăcăminților asfaltice, trotuarelor și parapeților și reparații ale structurilor din beton".
"Podul Agigea distruge sudul litoralului"
Dan Costescu, ministrul Transporturilor, a scăpat de întrebările dificile în privința podului de la Agigea, preferând să ofere ter-mene de finalizare a lucrărilor care par imposibile de respectat, luând în considerare stilul haotic în care s-a muncit la acest pod.
"Avem un pod Agigea care distruge în fiecare an tot sudul litoralului. Am discutat în urmă cu două zile cu ministrul Transpor-turilor, exact pe tema podului de la Agigea, să ne spună câți bani s-au cheltuit, de ce nu s-a finalizat, care este stadiul lucrării, ce contracte mai au, de ce nu se finalizează, de ce obturează sudul litoralului și așa mai departe. Ni s-a transmis că podul va fi gata până la sfârșitul lunii iunie. În 6 luni nu s-a făcut niciun proiect și toate șantierele sunt amorțite, nu văd om care să miște pe undeva, cel puțin în județul Constanța este praf totul, nimic nu vezi", a declarat pentru "Cuget Liber", deputatul Mihai Lupu, președinte al Comisiei pentru transporturi și infrastructură din Camera Deputaților. Compania Națională de Autostrăzi și Drumuri Naționale din România va menține restricțiile de circulație pentru autovehiculele cu masa maximă admisă de peste 5 tone până la data de 15 iunie a.c.
Comentează știrea
Oferta noua! Bani din prima luna! 100-285 de euro lunar! Avem nevoie imediat de oameni extrem de seriosi si care vor sa colaboreze cu noi urgent intr-o activitate part-time sau full-time, la alegere, cu castiguri rapide de 100 de euro lunar (part-time) sau 285 euro lunar (full-time), din prima luna. Cand doriti mai multe informatii, contactati unul dintre membrii echipei noastre, la una dintre adresele noastre de email:pacurarucostica1963@gmail com
Acolo este vorba de multa incompetenta,de prostie crasa,de indaratnicie,poate si de coruptie,toate amestecate traditional,dupa reteta veche romaneasca. Toata lumea stie de fapt cum stau lucrurile,doar ca nu toata lumea are si posibilitatea de a indrepta lucrurile,ci doar sa injure din toata inima,pe buna dreptate. Ca alti rauvoitori sau incompetenti nu se ocupa de indreptarea lucrurilor,iar este ceva traditional romanesc .
amice, numele de Martin Schultz iti spune ceva?Ai habar ce insemna Bilfinger Berger? Stii cine se afla la conducerea statului roman cand a inceput piesa de teatru cu reabilitarea podului?Adica inca din 2007 ...nu asa cum eronat a fost mentionat in articol. Habar nu ai ce inseamna buna traditie romaneasca esti (poate)doar un gunoier al celor ce arunca vorbe ..de fapt o sluga celor ce incearca destramarea a ceea ce spui.Habar nu ai ce insemna neam si tara.